Počet zobrazení stránky

9. března 2011

PhysioBust a jiné podvody

Zdravím!
Krásná velká a pevná prsa. Ty dělají ženu! Jenže jak k tomu příjdou děvčata s hrudí po tatínkovi? Nebo ty, kterým po porodu prsa splaskla na původní (menší) velikost?! Já asi nejsem žádný tragický případ. Nikde si nestěžuju, že mám malá prsa a mé okolí také hodnotí, že je to tak akorát. K mé malé výšce <160 cm a postavě s konfekční velikostí XS, košíčky A prostě patří. Jenže vždycky to může být lepší, že? :-)

Chvíle googlování na internetu a narážím na kupy zátračných tablet...
Herbust, Decolen a jim podobné okamžitě zavrhuji, protože je na ně více negativních recenzí, než těch pozitivních. Když se dívám na účinky a deklarovaný efekt, jenž se u jednotlivých výrobků uvadí, ten je naprosto u všech "individuální", což jsou pro firmu prima zadní vrátka. Nikdo vám nezaručí, že se prsa zvětší. Nikdo vám ani nezaručí, že se prsa zpevní. Nikdo vám nezaručí, že když už se vám prsa NÁHODOU zvětší a zpevní, že vám výsledek zůstane. Tyto tablety a kapsle jsou stejně koncipované tak, že jakmile byste je přestaly polykat, efekt by se ztratil.  Zkrátka: nikdo vám nezaručí absolutně nic. Není divu, že je z toho super byznys, protože žen, které doufají v nemožné, jsou desetitisíce. A i za tu špetku naděje jsou schopné peníze obětovat. Co kdyby zrovna ony byly ty, na které tyto pilule zabírají? Ale abych neházela všechny přípravky do stejného pytle...

Kromě tabletek narážím i na zázračný krém od Taliky (Bust serum), který slibuje pevnost a zvětšení prsou o jednu velikost. Zajímavé. Krém je sice dražší a efekt funguje pouze, pokud se krém denně do pokožky vmasírovává, ale recenze jsou natolik kladné, že nemám co řešit, risknu to, a objednávám. Aspoň abych vyzkoušela, jak a jestli tyto přípravky fungují. A tajně doufám, že ano.

Samozřejmě žádné dvojky nenarostly. Namísto toho jsem se dočkala od toho mého doma poznámky, jestli se mi náhodou prsa nezmenšily. Ani nemusím říkat, jak to potěšilo :-) Další krém už jsem logicky nekoupila.

Přesto na někoho tyto kouzelné tablety a krémy zabírají. Ano, možné to samozřejmě je. Ale stojí to za to, když je musíte užívat nonstop, aby vám ty tři centimetry navíc vydržely? Když se nad tím člověk zamyslí, vezme do ruky kalkulačku a spočítá si, kolik by za tyto zázračné kapsle a krémy vydal v rozmezí deseti let užívání; augmentace, tedy operativní zvětšení prsou, vychází levněji a výsledek máte takový, jaký si s lékařem domluvíte. A navíc trvalý.

Ale samozřejmě ne každá je ochotná vydat se pod kudlu a něco umělého do sebe nacpat; a ne každá dokáže z fleku takovou částku vykouzlit. A brát si na prsa půjčku nebo operaci řešit splátkami, no, je to věc názoru, vždy je tady přece riziko, že se do takové záležitosti člověk ještě více finančně zamotá. Takže se buď smíříme s tím, co nám příroda nadělila, nebo pokračujeme v marném hledání kouzelných přírodních preparátů.

Již je to rok, co jsem po svém prvním a posledním pokusu o větší prsa něco vyzkoušela. Ovšem, zhruba před měsícem mě zaujala internetová reklama. Za kliknutí a podívání nic nedám, myslím si, a už se ocitám na stránkách přípravku zvaný PhysioBust.

O co jde? Další zázrak, ale tentokrát opravdový! Prsa zpevněná a zvětšená až o dvě velikosti. Bez nežádoucích hormonálních účinků. Žádné přibírání na váze. Čistě přírodní produkt. Výsledek trvalý (!!!). Za 50% slevu. Dáreček k tomu. A aby toho nebylo málo, i možnost vrácení peněz zpět, pokud nebudete s výsledkem spokojená.

Nedalo mi to, a začala jsem dumat, proč tak výhodný produkt, výhodný alespoň podle toho, jak byl prezentován, stojí tak málo, když výsledek je údajně trvalý. Není to podezřelé, že zaplatíte banální částku (nejvyšší částka činí něco pod dva tisíce) a ty prsa vám NAPOŘÁD zůstanou? Něco tady nehraje!
Rozjela jsem tedy takové menší pátrání. Na internetových stránkách produktu PhysioBust se o firmě, která výrobek nabízí, moc nedozvíme. Pouze název a sídlo společnosti. Kontakt- absolutně žádný. Uvedený telefon je totiž pouze na objednávání produktu a je těžké se dovolat. Email pro jistotu neuveden. Takže koho zajímá více info o přípravku, než je uvedeno na stránkách, má prostě smůlu. Pochybuju totiž, že někdo bude v dnešní uspěchané době řešit takové věci korespondenčně. Co mě zarazilo dále, byla na stránkách absence obchodních podmínek! Naštěstí není problém si zadat jméno firmy do prohlížeče a čekat, co za věci o firmě Fast Mail Service s.r.o. vyskočí. Výsledkem jsem nebyla překvapená. Tady je:

Fast Mail Service s.r.o. se kromě pilulek na prsa zabývá i kouzelnými tabletami na hubnutí SlimBall- 7kg dole za týden. A opět podobné internetové stránky. Opět čistě přírodní produkt. Dále trvalý výsledek. Nesmíme zapomenout ani na nekončící 50% slevu, protože tato manipulační masáž na zoufalé klienty zabírá. A samozřejmě možnost vrácení peněz. Že ani jeden produkt nefunguje tak, jak je firmou popisován, nemusím snad ani vysvětlovat. Reference skutečných klientů totiž mluví za vše. A perlička na zasmání- tato firma jednu dobu inzerovala (a možná ještě stále inzeruje) i služby věštkyň a mágů. Šlo o inzerci, kde firma Fast Mail Service s.r.o. nabízela ZDARMA splnění přání. Stačilo si pouze vybrat z nabízených možností, zda chcete štěstí v lásce, peníze, vyhrát sportku, spokojenost v zaměstnání, zdravíčko atd. Věštkyně nebo mág se na vás naladí, pomodlí, vy dostanete poštou magický amulet a rady; a štěstí je zaručeno! Proč to dělají zdarma? Protože klienti jsou natolik spokojení, že z vděčnosti prý sami peníze zasílají. Ten kdo se nachytal a odpověděl, mu opravdu přišel amulet. Nebo spíš šmejd kvality přílohy z magazínu pro teenagery, jenž by si soudný člověk na krk nepověsil. Plus pár potištěných stran blábolů, na kterých bylo něco málo o vás a také o tom, co vás v budoucnu čeká. To vše vyvěštěno dle vašeho data narození. Dopis je zakončen výzvou, že k dalšímu kroku ke kýženému štěstí je nutné zaslat takovou a takovou částku. Více ke službám "zdarma" se již vyjadřovat nehodlám. Je možné, že tato pochybná firma pouze sbírá osobní údaje a dále s nimi hospodaří. Protože s hlupáky se obchoduje nejsnáze.

Ale zpět s zázračným pilulkám. Kontaktovala jsem laboratoře NovaPharm sídlící ve Francii, ve kterých jsou přípravky firmy Fast Mail Service s.r.o. údajně vyráběny. Jak SlimBall, tak PhysioBust. Je to již přes měsíc a zatím se mi nikdo z NovaPharm neozval. Takže těžko vyvozovat závěry. A to jsem se já hlupák snažila vyplodit to nejlepší, co jsem se na hodinách francouzštiny ve škole naučila! Když tedy pomineme podvodníky Fast Mail Service s.r.o.  a preparáty, které vyrábí bůhví kdo, pojďme se podívat, jak PhysioBust působí.

Fast Mail Service s.r.o.  nabízí kúry trvající v rozmezí 15, 30, 45 dnů. Tedy od zpevnění, mírného zvětšení až po beznadějně ploché případy. Kúra se začíná užívat přesně v polovině menstruačního cyklu. Počínaje dostavením měsíčků se na 14 dní dává pauza a pak až do dalších měsíčků zase užíváte. Jak již bylo zmíněno, zvětšení prsou až o dvě velikosti a NAPOŘÁD!!! Reference? Tento přípravek na valnou většinu dle diskuzních příspěvků působí takto:  děvčata začínají brát prášky a mají dobrý pocit, protože se jím prsa opravdu zpevňují a o něco se zvětší. Pak mají menstruaci a prsa mírně splasknou (možná proto, že v toto období se PhysioBust neužívá). V polovině cyklu zase PhysioBust nasadí, vše se opakuje a ženy se radují, že PhysioBust asi už začal konečně působit. Než si zákaznice všimnou,  že PhysioBust jen kopíruje menstruační cyklus, kdy se prsa  ženám před měsíčky běžně zpevňují i bez PhysioBustu, může být pozdě na vrácení peněz, protože prošvihnete termín. Nebo to stihnete, ale čekáte na své peníze nekonečně dlouho- klidně i dva měsíce. O tom, že by byl efekt napořád, asi takto: nenašla se zatím ani jedna žena, jež by byla schopna toto tvrzení potvrdit a hrdě říci: "Už několik let mám prsa po dobrání PhysioBustu stále tak velká".

Možná bych si mohla vzít z firmy Fast Mail Service s.r.o. příklad. Jen si to představte. Tisíc naivních žen mi zašle za produkt, který může i nemusí fungovat, každá kolem 1500Kč. To máme půl druhého milionu. Vložím si to třeba na tři měsíce na termínovaný vklad, penízky si rozmnožím (něco samozřejmě kupujícím vrátím, jsem přece seriózní firma a inzeruji vrácení peněz) a najdou se i tací, kteří peníze raději vracet nechtějí, aby se vyhli nepříjemnostnem, termín jednoduše nestihli, nebo jsou s produktem spokojeni a vracet nic nepotřebují. A to jsem s počtem kupujících ještě hodně při zemi. Prostě, lidičky drazí, i kdybych vám všem peníze vrátila, mám se jako prase v žitě!!

Závěrem? Napadá mě akorát známé "důvěřuj, ale prověřuj"!!

4 komentáře:

  1. to vsechno zni rozumne, ja jsem taky spise realista co se tehle zazraku tyka... ale me se po dvou kurach physiobustu (30 dni) opravdu prsa zvetsily, a to rozhodne vic nez nejaky nepatrny milimetrik pri menstruaci... ok, taky to nejsou dve velikosti, ale podprsenku (ktera bejvala poloprazdna) mam ted plnou, a to i behem doby, kdy prasky nejim... jeste me ceka jedna kura a pak uvidim, jestli mi zustanou opravdu trvale... ale zatim nejakej ten pozitivni ucinek physiobustu uprit nemuzu....

    OdpovědětVymazat
  2. To Vám strašně moc přeju, protože jak tak ty diskuze pročítám, 90% klientek se tím bohužel pochlubit nemůže :( Určitě dejte vědět, jak jste dopadla po vysazení, moc mě to zajímá. Držím palce, ať výsledek vydrží co nejdéle ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Physiobust jsem užívala a funguje to. Je to už tak půl roku, co jsem dobrala balení a prsa mi zůstala pořád tak velká, jak mi povyrostla po tomto přípravku. Samozřejmě že u každého to nemusí fungovat, ale já jsem spokojená a jsem ráda, že něco takového existuje, neměla jsem žádné vedlejší účinky a dodalo mi to také o něco více sebevědomí. Všem doporučuji, za pokus nic nedáte, balení lze vrátit i rozdělané, pokud na vás nebude působit.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj,moje zkušenost-vybrala jsem 45 denní kůru a účinek??naprosto žádný,ani milimetr,takže jsem včera poslala formulář s požadavkem vrácení peněz,tak uvidím,jak to dopadne a dám vědět,obavám se že své vyhozené peníze už neuvidím,no s tím rizikem jsem do toho šla a doplatila na svou blbost,že jsem doufala,že třeba to zapůsobí.takže jedině se smířit s tím nic co na hrudníku mám:)

    OdpovědětVymazat